Isnin, 4 April 2011

MUET Pertengahan Tahun 2011

Entri ini sebenarnya tidak ada kena-mengena dengan ko-kurikulum tetapi saya merasakan perlu menggunakan ruang ini untuk mengucapkan selamat menempuh Ujian MUET kepada semua pelajar Tingkatan 6 Atas 2010/11 dan semoga mendapat keputusan yang seperti anda sekelian idam-idamkan.

Entri ini saya buat bukan sahaja kerana sebab di atas, tetapi selain daripada terlibat dalam ko-kurikulum, saya juga mengajar pelajar-pelajar ini subjek MUET.  Jadi memang tepat lah kalau saya menggunakan ruang ini untuk mengucap selamat kepada pelajar-pelajar saya.

Pesanan saya, gunakanlah segala ilmu yang telah saya berikan selama hampir setahun yang lalu dengan bersungguh-sungguh.  Saya telah lakukan segala yang terdaya untuk kamu semua dan saya telah halalkan segala ilmu yang saya berikan itu.  Semoga semua itu diberkati!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan